Bieden jullie ook ondersteuning of beheer na livegang?
Ja, met onze Continuous Improvement Services (CIS) bieden we structurele en flexibele ondersteuning. We zorgen dat jouw omgeving niet alleen blijft werken, maar dat het meegroeit, verbetert en zich aanpast aan veranderingen in je organisatie en branche.
Eén klantteam voor project, beheer en doorontwikkeling
In plaats van aparte “project-teams” en “beheerteams” maken we bij CIS gebruik van vaste multidisciplinaire klantteams die alles onder één dak hebben: ontwikkeling, support en beheer. Zo garanderen wij behoud van kennis en historie binnen één team. Geen “kennisverlies” bij overdracht, zoals bij gescheiden teams vaak gebeurt. Snelle schakeling bij veranderingen of nieuwe wensen: doordat het team vertrouwd is met jouw organisatie en systemen, kunnen we efficiënt inspelen op nieuwe behoeften.
Met CIS bieden wij proactief advies, periodieke roadmap-sessies, AI- en automatiseringskansen, datakwaliteit-monitoring en ondersteuning bij continue innovatie. Zo blijft je Intelligent CX-platform meegroeien met de ambities van je organisatie.